Gyakran feltett üzleti kérdések

Ez egy piramis?
  • Határozottan nem, mivel kizárólag termékforgalom után van jutalék. Nincs forgalom, nincs jutalék.
  • A jutalék a te és a csoportod forgalmától függ. 
  • Aki később kezdte és alattad van, az is kereshet többet és érhet el magasabb minősítést.
  • Szívesen elmagyarázom, ha érdekel, színtiszta matematika.

Ez ügynöki munka?
  • Igen ez ügynöki, üzletkötői munka. Mint más szakmáknak, ennek is vannak szabályai, van etikája. Ha ezt betartod, akkor jól fogod érezni magad.

Mikortól nem kell majd dolgoznom?
  • Nincs olyan vállalkozás, ami magától fejlődik. Ha szeretnéd, hogy folyamatosan növekedjen, akkor folyamatosan foglalkoznod kell vele.

Csak kitartás kérdése az egész?
  • Nem csak kitartás, de az is kell, mint mindenhez.
  • Sokat kell tanulni az üzletről és a termékekről. Fontos a folyamatos megújulás, amihez én sok segítséget adok.

Miben tudsz nekem segíteni?
  • Tanácsokkal, lehetőségekkel, szakmai tudás átadásával, folyamatos konzultációval, személyre szabott üzleti terv készítésével.

Mit kell nekem tennem?
  • Minél több tudást megszerezni.
  • Kialakítani egy pozitív attitüdöt.
  • Megismerni minél közelebbről a termékeket - te legyél a legfőbb vásárlód
  • Kapcsolatba lépni az emberekkel.

Ez egy gyorsan felépíthető üzlet?
  • Gyorsan lehetsz márkahű törzsvásárló - ez lehetsz csak te, de lehet az egész családod - minél többen vagytok, annál több minden kell rendszeresen
  • Kitartással és érdeklődéssel ki tudsz alakítani egy vevőkört - de ne feledd a vásárlók jönnek és mennek
  • Kitartással találhatsz hozzád hasonló érdeklődőket, akik szintén szeretnék használni a termékeket és környezetükben terjeszteni - ők szintén élethelyzettől függően jönnek és mennek.
  • Kitartással találhatsz hozzád hasonlókat, akik szintén szeretnének üzletet építeni.

Mit értesz azon, hogy kitartással?
  • Ha napi szinten foglalkozol az üzlettel, nem csak a saját köreidben mozogsz, hanem megszólítasz idegeneket is - akkor a sok megszólított között előbb találsz partnereket.
  • Ha családi vagy ismerős körökben beszélsz a lehetőségekről, akkor kialakul egy felhasználói kör.

Kivel érdemes szóba állni?
  • Mindenkivel, mert nem tudhatod, hogy ki hogyan reagál. 
  • De észre kell venned, ha valakit nem érdekel az ajánlatod és ezt tiszteletben kell tartani.
  • Rajtad múlik, hogy jó kedvűen csinálod és szívesen kérnek tőled tanácsot, vagy elmenekülnek előled.